Pravidla

Speciál:

-Zdvih originál 44mm

-Originál rozteč šteftů

-Vrtání 40.00 max

-Válec musí pocházet z pio

-Více kvaltové převodovky povoleny

-Originální kartery poviností návarky povoleny

-Navařené žebra na válci povoleny

-Vodníky zakázané

-Ostatní věci povoleny

 

-Protest je vždy 200,-Kč na jednotlivé komponenty.

-Výměnné díly během závodu: kola, motor, a všechny odnímatelné části rámu.Rám je neměnná část motocyklu.

-Na začátku závodu bude motocykl dokumentová a fotgrafie bude pro srovnání s motocyklem po závodu.

 

Klasik:

-Původní motor kompletně

-Ojnice CKR povolena

-Originální zapalování

-Výfuk i s kolenem seriový

-Válec, zdvih, rozteč šteftů,hlava seriové

-Vrtání max 40.00

-Navařená "podsedlovka" povolena

-Musí být originál přední i zadní tlumiče a celí rám originál

-Protest: protest se může týkat- úprava válce,úprava hlavy, úprava výfuku , úprava zapalování.

-Protest je vždy 200,-Kč na jednotlivé komponenty.

-Výměnné díly během závodu: kola, motor, a všechny odnímatelné části rámu.Rám ze neměnná část motocyklu.

-Na začátku závodu bude motocykl dokumentová a fotgrafie bude pro srovnání s motocyklem po závodu.

Povinná a doporučená oděv jezdce:

Pevné boty, Helma , Rukavice,   Dlouhý rukáv a dlouhé  nohavice (doporučujeme)