Pravidla
Speciál:
-Zdvih originál 44mm
-Originál rozteč šteftů
-Vrtání 40.00 max
-Válec musí pocházet z pio
-Více kvaltové převodovky povoleny
-Originální kartery poviností návarky povoleny
-Navařené žebra na válci povoleny
-Vodníky zakázané
-Ostatní věci povoleny
-Protest je vždy 200,-Kč na jednotlivé komponenty.
-Výměnné díly během závodu: kola, motor, a všechny odnímatelné části rámu.Rám je neměnná část motocyklu.
-Na začátku závodu bude motocykl dokumentová a fotgrafie bude pro srovnání s motocyklem po závodu.
Klasik:
-Původní motor kompletně
-Ojnice CKR povolena
-Originální zapalování
-Výfuk i s kolenem seriový
-Válec, zdvih, rozteč šteftů,hlava seriové
-Vrtání max 40.00
-Navařená "podsedlovka" povolena
-Musí být originál přední i zadní tlumiče a celí rám originál
-Protest: protest se může týkat- úprava válce,úprava hlavy, úprava výfuku , úprava zapalování.
-Protest je vždy 200,-Kč na jednotlivé komponenty.
-Výměnné díly během závodu: kola, motor, a všechny odnímatelné části rámu.Rám ze neměnná část motocyklu.
-Na začátku závodu bude motocykl dokumentová a fotgrafie bude pro srovnání s motocyklem po závodu.
Povinná a doporučená oděv jezdce:
Pevné boty, Helma , Rukavice, Dlouhý rukáv a dlouhé nohavice (doporučujeme)